Friday, May 7, 2010

GA From Ira Pink Vintage







First time, I'm involving myself in joining Giveaway by Ira Pink Vintage
. In this GA, I have to do some assignment...hehehehe... teringat zmn U, berhempas pulas buat assignment. X sangka dah jadi mak orang pun kena buat asssignment juga. hahaha. Xper, xper....nak hadiah Ira punya pasal, ku sanggup redah segalanya. :) :)

Ok...lets start our sessi bersoal jawab. Sib baik soklan subjektif kalu objektif memang limited nak menjawabnya.


a) mcmna dpt tau blog Pink Vintage yg sungguh menawan ni (perasan sikit nooo)
Ira dtg ke blog bertanyakan tentang buku Ros Singleton yg saya beli thru Ros Singleton's website. Nak bukti? Ni kat bawah ni Ira tinggalkan jejak dia.





b) apa pendapat anda tentang blog Pink Vintage ni? pjg @ pendek doesn't matter k.
So far, Pink Vintage bnyk memberi tips2 n informasi yg berguna tentang FA. Kiranya Ira ni x lokek ngan ilmu yg dia ada, so dia share ngan pengunjung2 blog dia. Sbb tu, saya selalu bertandang ke blog dia...hehehe. FA dia juga ler membuatkan sy kembali bersemangat tuk melukis setelah senyap seribu bahasa kerana ke'bz'an yg melanda. Walaupun bz, sanggup curi2 masa nak melukis punya pasal. Itu ler penangan dr Pn Ira kita.

c) kekerapan anda melawat blog Pink Vintage
Selalu jenguk blog Ira, kdg2 seminggu tu ada ler 3 0r 4 times keluar masuk blog Ira. Ira ni sentiasa update her blog with her new projects sbb tu rajin singgah ke blog dia. Tapi selalunya jadi silent reader sbb kdg2 tu x sempat nak write something at her wall. Baru jer nak comment, budak kecik kat sebelah dah bising. Bila dah busy...lupa trus nak comment. :(


d) andaikata anda yg menang..apa yg akan anda buat???
Kalau saya menang, syukur Alhamdullilah. Hadiah tu of course saya akan jadikan hiasan rumah di ruang tamu bersama2 ngan hasil FA saya. Supaya senang saya melihatnya..sumber inspirasi tuk melukis ngan lebih baik lagi.

Cemana Ira...boleh dapat full mark x?

No comments: